izmir körfezinde nikah tazeleme

2014-10-20 10:50:00
izmir körfezinde nikah tazeleme |  görsel 1

!!! İZMİR AŞK GEMİSİ’ NDE EVLENECEK ÇİFTLER İÇİN MUHTEŞEM FIRSAT !!! HERŞEY DAHİL NİKAH YALNIZCA … 1999 TL… ÜSTELİK 222 TL x 9 TAKSİT…  ( NİKAH + 300 ÖZEL DAVETİYE + 300 ÖZEL NİKAH ANISI + FOTOĞRAF ÇEKİMİ ) HERŞEY DAHİL NİKAH + KOKTEYL… YALNIZCA … 4999 TL … ÜSTELİK 555 TL x 9 TAKSİT … ( NİKAH + 300 ÖZEL DAVETİYE + 300 ÖZEL NİKAH ANISI + FOTOĞRAF - VİDEO ÇEKİMİ + 10 ÇEŞİT LİMİTSİZ SICAK VE SOĞUK İKRAMLAR + LİMİTSİZ ALKOLLÜ VE ALKOLSÜZ KOKTEYL + ÖZEL GEMİ PASTA + CANLI MÜZİK VE DJ + ÇOCUK KULÜBÜ + HOSTES ) HERŞEY DAHİL NİKAH ( 300 KİŞİ ) + DÜĞÜN ( 150 KİŞİ ) … YALNIZCA … 9999 TL … ÜSTELİK 1111 TL x 9 TAKSİT …  ( NİKAH + 300 ÖZEL DAVETİYE + 300 ÖZEL NİKAH ANISI + FOTOĞRAF - VİDEO ÇEKİMİ + 10 ÇEŞİT LİMİTSİZ SICAK VE SOĞUK İKRAMLAR + LİMİTSİZ ALKOLLÜ VE ALKOLSÜZ KOKTEYL + ÖZEL GEMİ PASTA + CANLI MÜZİK VE DJ + ÇOCUK KULÜBÜ + HOSTES + KÖRFEZ TURU + STANDART SÜSLEME + VIP GELİN ARABASI + ÖZEL DİKİM GELİNLİK + GELİN BAŞI + MAKYAJ )... Devamı

aşk gemisinde izmir körfez turları baloları show partileri

2014-10-20 10:49:00

ayvalık tekne turları |  görsel 3
ayvalık tekne turları |  görsel 4
ayvalık tekne turları |  görsel 5

Karşıyaka anıt - Bornova metro önü - Şirinyer tansaş önü - hatay üçyol - üçkuyular terminal Servislerimiz ile ayvalık a hareket ediyoruz. Teknemiz ile yüzme molaları veriyoruz. Öğlen yemeğini teknemizde sınırsız olarak yapıyor, sınırsız müzik keyfinden faydalanıyoruz. Akşam üstü cunda gezisi ardından tekrar sahile dönüyor servisimize biniyor şeytan sofrası gezisi sonrası izmire dönüyoruz. Ayrıntılar 0232 463 48 68  -  www.izmirgunluktur.com  Devamı

çeşme tekne turları

2014-06-11 14:04:00
çeşme tekne turları |  görsel 1
çeşme tekne turları |  görsel 2
çeşme tekne turları |  görsel 3
çeşme tekne turları |  görsel 4
çeşme tekne turları |  görsel 5

Karşıyaka anıt - Bornova metro önü - Şirinyer tansaş önü - hatay üçyol - üçkuyular terminal Servislerimiz ile çeşme ye hareket ediyoruz. Teknemiz ile yüzme molaları veriyoruz. Öğlen yemeğini teknemizde yapıyor, sınırsız canlı müzik keyfinden faydalanıyoruz. Akşam üstü tekrar sahile dönüyor çeşme içi serbest gezisi sonrası servisimize biniyor izmire dönüyoruz. Ayrıntılar 0232 463 48 68  -  www.izmirgunluktur.com  Devamı

didim tekne turları

2014-06-11 14:13:00
didim tekne turları |  görsel 1
didim tekne turları |  görsel 2
didim tekne turları |  görsel 3
didim tekne turları |  görsel 4
didim tekne turları |  görsel 5

Karşıyaka anıt - Bornova metro önü - Şirinyer tansaş önü - hatay üçyol - üçkuyular terminal Servislerimiz ile didime hareket ediyoruz. Teknemiz ile yüzme molaları veriyoruz. Öğlen yemeğini teknemizde yapıyor, sınırsız canlı müzik keyfinden faydalanıyoruz. Akşam üstü tekrar sahile dönüyor servisimize biniyor izmire dönüyoruz. Ayrıntılar 0232 463 48 68  -  www.izmirgunluktur.com  Devamı

kuşadası günlük tekne turları

2014-06-11 13:48:00
kuşadası günlük tekne turları |  görsel 1
kuşadası günlük tekne turları |  görsel 2
kuşadası günlük tekne turları |  görsel 3
kuşadası günlük tekne turları |  görsel 4
kuşadası günlük tekne turları |  görsel 5
kuşadası günlük tekne turları |  görsel 6

Karşıyaka anıt - Bornova metro önü - Şirinyer tansaş önü - hatay üçyol - üçkuyular terminal Servislerimiz ile kuşadsına hareket ediyoruz. Teknemiz ile milliparklar açıklarında Yunan adaları karşılarında yüzme molaları veriyoruz. Öğlen yemeğini teknemizde yapıyor, sınırsız gazlı içecek keyfinden faydalanıyoruz. Akşam üstü tekrar sahile dönüyor servisimize biniyor izmire dönüyoruz. Ayrıntılar 0232 463 48 68  -  www.izmirgunluktur.com  Devamı

2014-01-25 12:14:00
http://www.izmirgunluktur.com/index.html |  görsel 1

http://www.izmirgunluktur.com/index.html İZMİRDE TUR BİZİM İŞİMİZ. Devamı

EFES - ŞİRİNCE - MERYEMANA TURU

2014-01-25 12:11:00
EFES - ŞİRİNCE - MERYEMANA TURU |  görsel 1

Sabah Saat 08:00 ' de hareket ediyoruz. Yolda vereceğimiz molaların ardından  Selçuk'a varıyoruz. Acenta Refakatimiz Eşliğinde Gezeceğimiz yerler: *MERYEM ANA *EFES HARABELERİ *7 UYUYANLAR ÖĞLE YEMEĞİ için SERBEST ZAMAN. Öğlen Yemeğinin ardından *ARTEMİS TAPINAĞI *İSA BEY CAMİİ' sini gezdikten sonra *SAİNT JEAN KİLİSESİ ve en son ŞİRİNCE KÖYÜNÜ ziyaret ederek İZMİR 'e dönüş yolculuğumuz başlıyor. Yolda gerekli molamızı verdikten sonra akşam saatlerinde İZMİR 'e ulaşıyoruz. Bir sonraki organizasyonun da buluşmak ümit ve dileğiyle vedalaşıyoruz. Devamı

KIMIZ ÇİFTLİĞİ NAZAR KÖY (BONCUK KÖY)

2014-01-25 12:07:00
KIMIZ ÇİFTLİĞİ NAZAR KÖY (BONCUK KÖY) |  görsel 1

Sabah güzel bir gün geçirmek için 08.00'da ÜÇKUYULAR'dan 08:30 da KARŞIYAKA ANIT önünden, 09:00 da Bornova Metrodan misafirlerimizi alarak hareket ediyoruz. KEMALPAŞA KIMIZ ÇİFTLİĞİNE varıyoruz ve KAZAK TÜRK' lerinin yaşamını görsel olarak göreceğimiz ve tanıtımını oba çadırında alacağımız; ekstra KÖY KAHVALTISININ (2 Adet Tatar böreği+haşlanmış yumurta+köy peyniri+köy tereyağı+bal+reçel+siyah zeytin+yeşil zeytin+domates+salatalık ve kahvaltı boyunca SINRISIZ ÇAY) saat 14:00 a kadar buradaki aktivitelerden faydalanıyoruz. (Arzu edenler kımız (at) sütün den tadabilir- At ile gezinti yapabilir.) Bacasız bir fabrika olan NAZAR KÖYÜ görmek üzere yolumuza devam ediyoruz. Öğle yemeğimizi burada GÖZLEME+AYRAN+SARMA olarak alıyoruz. BONCUK köy de köylünün kendi evlerinde ürettiği boncukları ve boncukların şekil verildiği fırınlar yerinde görerek ölmeye yüz tutmuş zanaat ustalarıyla söyleşilerimizin ardından sevdiklerimize hediyeler akşam üzere dönüş yolculuğumuz başlıyor; Güzel bir günün sonunda doyulmaz güzellikler yaşayarak İZMİR' e doğru hareket ediyoruz. Bir sonraki organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz. Devamı

İZMİR ÇIKIŞLI GUNLÜK BOZDAĞ KAYAK TURU

2014-01-25 12:02:00
İZMİR ÇIKIŞLI GUNLÜK BOZDAĞ KAYAK TURU |  görsel 1

07:45’de hareketle İzmir’ e 110 km. uzaklıktaki Ödemiş'e hareket ediyoruz. Yolumuz üzerinde Türkiye'nin en güzel ilk on kasabası arasında yer alan Tire bulunmakta. Ödemiş Şehir merkezinde 30 dk. serbest zamanın ardından Aydınoğulları Beyliği'nin merkezi Birgi' ye hareket ediyoruz. Birgi'de tarihi Çakırağa Konağı Müzesi, İmam-ı Birgivi Türbe ve Külliyesi, Aydınoğlu Mehmet Bey Camii ziyaret edeceğimiz yerler arasında.  Birgi gezisini tamamladıktan sonra Gölcük’e hareket ediyoruz.     Gölcük göl kenarında dolaştıktan ve köy meydanında alışverişimizin ardından öğle yemeğimizi yöre lokantamız da inanılmaz bir sucuk ekmek ve ayran ziyafeti ile alıyoruz. Gölcük'ten ayrılıp doğası ile bizi büyüleyecek Bozdağ köyüne hareket ediyoruz. Köy meydanında serbest zamanımızın ardından yaklasık iki saatlik bir yolculuk için Salihli yolu ile İzmir'e hareket ediyoruz. Yolumuz üzerinde şifası ile ünlü 40 oluk şifa sularımızı içtikten sonra akşam saatlerinde İzmir'de oluyoruz ve sizlerle vedalaşıyoruz. Devamı